Khamis, 2 Jun 2011

YA allah...................
jika aku jatuh cinta,
cintakan aku dengan 
pada seseoarang yang melabuhnkan cintanya pada-Mu
agar bertambah kekuatan aku untuk menyintai -MU

YA ALLAH
jika aku jatuh hati
izinkanlah aku menyentuh
hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu
agar tidak ku terjatuh atas jurang cinta nafsu.....

YA ALLAH
jik aku rindu
rindukan aku pada seseorang
yang merindui syahid jalan-MU

YA ALLAH
jika aku menikmati cinta kekasih-Mu
janganlah kenikmatan itu melebih 
kenikmatan indahnya bermunajat
di sepertiga malam terakhir-Mu

YA ALLAH
jiak aku jatuh hati pada kekasih-Mu
jangan biar aku tertaih
dan terjatuh dalam perjalanan
menyeru manusia kepada-Mu

aku pernah lemas dan tewas dalam mencari cinta sejati, sukar untuk mencarinya dengan hati yang suci tulus ikhlas....aku harap aku tak tertipu lagi dengan makhluk insan yang bernama kekaasih....thalhah_1992yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan